söndag, december 03, 2006

Tröttsamt

Kom precis hem från ett pump-pass på gymet. Är alltid lika bra att på söndagseftermiddagen köra igenom kroppen. Det brukar vara övervägande del (läs enbart) kvinnor på dessa pass. Vi kvinnor behöver oftast inte bevisa något för varandra. Man kör liksom tills man stupar.
Idag var det en man där. Ja det tog 5 minuter innan mannen börjar ifrågasätta hela passet.
- Jag har blivit informerad att man ska köra få reps och tungt annars sliter det på kroppen.
Å jag tänker, you fuckface, varför är du här då? Gå upp på gymet och kör hur fan du vill, typ ingen bryr sig.
Sedan får vi i en timme höra denna man skrika och tjoa och inte orka för att han lassar på så djävla massa vikter att inte ens Bamse dopad med Dunderhonung hade klarat det.

Hoppas han fick rejäla förslitningsskador och får äta Voltaren för resten av livet. Så ja, nu har jag spytt över honom. Nu ska jag önska honom ett rikt och lyckligt liv och låta honom flytta ur mitt huvud. Tack Mia Törnblom!

Om en stund ska jag dricka lite glögg och fira första advent. Jag har inte hittat de elektriska stakarna än. Vi har sex st och alla är borta. Nån som äter elektriska stakar?

Glömde. Liten syster med familj var här på adventskaffe. Jag fick födelsedagspresent. En neccesär i skinn. Önskat mig hela livet. Tack, tack. Den luktar gott! Å jag är jätteglad. Nu ska jag bara köpa en skitsnygg resväska. Sen vill jag åka till Barcelona med liten syster.

Inga kommentarer: