torsdag, december 02, 2010

Härskarteknik

Jag utsätts just nu för den välkända härskartekniken - du får ingen information om att projektmöten ska hållas eller får den så d-a sent så att det är omöjligt att förbereda sig. Detta trots att jag är ansvarig. Hmmmm. Det är dessutom av en yngre, kvinnlig kollega som är skitsur för att hon får delar av mina arbetsuppgifter men inte min titel när jag slutar om några veckor.

Det är tröttsamt och jag orkar inte med tröttsamma saker just nu. Därför har jag bestämt mig för att i och med detta inlägg kan vederbörande göra vad hon vill. I couldn´t care less. Känns befriande. Jag ska dessutom sådär himla frikostigt dela med mig av mina urbra idéer inför eventet så att hon kan kalla dem sina.

Nu tror jag att jag trippar iväg och köper lite god glögg så att jag kan mysa lite när jag viker tio maskiner tvätt. En bra torsdagskväll.

Inga kommentarer: