söndag, februari 01, 2009

Sprungit tre ggr den här veckan. Stjärtkriget är i full gång. Tänker att nästa vecka ska bli en av dom där nyttiga med mycket träning och lite hälsosamt leverne. Men jag vet inte...
  • Måndag kommer flygvärdinnan hit för att dricka vin och snacka skit. Efter en stund med flygvärdinnan är jag fullt uppdaterad om vad varenda djävla människa har för sig.
  • Tisdag aw på jobbet.
  • Torsdag bokklubb här hemma. Vi är sju stycken som ska diskutera "11 minuter" av Coelho det brukar ta tio minuter, sen är det fokus på mat och vin.
  • Lördag utgång med vännen som blivit illa behandlad av den gifta mannen. Hon säger: enda gången jag inte gråter är när jag är full.. jag kanske kräks men jag gråter inte.

Så onsdag och fredag kanske jag springer en sväng och äter lite nyttigt..som om det skulle räcka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Står den skylten upp än???

Maja sa...

Ja visst är det märkligt... lite sned har den blivit.

Dom visade Miriam Makeba på tv nu. Tänkte på mamma då. Hon gillade ju verkligen henne. Den 7:e kommer upp med stormsteg. Får väl åka till 91:an själv och gråta en skvätt över ett glas vin blandat med cola. Eller hur var det serberna gjorde. :)