torsdag, februari 26, 2009

En bra onsdag

På spelning igår. Lyssnade på "Choir of young believers" magiskt. Duon Mankind var inte heller kattskit. I mellanpratet avslöjade de att det här var deras absolut första spelning, något de inte tidigare informerat arrangören om.

Sen träffade jag skivbolagskvinnan och hennes man som jobbade på Sveriges Radio och som satt i ledningsgruppen och hade typ gjort allt och alla radioprogram på P3. Fattar inte hur han hunnit det, han såg inte ut som 103 kanske 50 men inte 103. Men han hade hunnit dricka en himla massa whiskey i alla fall, det kunde jag se.

5 kommentarer:

Sabina sa...

Hahahahaa padumpadisch=)

Maja sa...

Precis så!

Anonym sa...

Jag ska komma ihåg var jag läste om gruppen med det omöjliga namnet först. Jag bara undrar: vad hände med gruppnamn som ABBA, KISS, DAG VAG, EBBA GRÖN?? Är jag helt ute??

Maja sa...

Fan sis.. Det här var en spelning för 25 personer..alla svarta, introverta utom jag! Jag log en gång, då stannade allt upp så jag gjorde inte det igen. Jag såg svår ut hela kvällen. Duon var kanon.

Ebba Grön kommer alltid regera no matter what! Du är helt på med andra ord.

Grattade Bev på fejjan. Hon var amazed över hur jag kom ihåg. Lite sött...

Sabina sa...

Jo du M, det är så att jag har utmanat ALLA i min länklista å räknar sten hårt med dig=) Tjingeling å ha en bra helg;)