fredag, oktober 17, 2008

Arla morgon

Ja ha nu är klockan strax efter sex och jag sitter på jobbet. Jag frågar mig själv lite sådär lagom hur blev det såhär. Gick från jobbet vid nio i går kväll. Inte mycker mer än hem och skrynklat till lakanen lite känns det som.

Det stora flyttlasset går idag. Våra fem kontor slås ihop till en jättelik kontorskoloss ute i Solna och jag ryser vid blotta tanken. Blir säker skitbra att samla alla på en och samma plats. Men wtf Solna. Det går ju inte. Måste ut och leta jobb. Ska träffa en karriärcoach idag, ska bli intressant att se vad det ger. Kanske blir nunna, bagare, finsnickare, kirurg, pilot... spännande. Nunna blir jag nog inte vid närmare eftertanke. Tror det är en del kriterier jag inte riktigt fyller, men det andra är nog inga problem...

Inga kommentarer: