torsdag, september 18, 2008

Is it a sign 25...

Okej ni som läst vet att jag två ggr gått till jobbet utan att skölja ut balsamet ur håret...
Ca 10 ggr bara rakat ena benet.
Gått hem från krogen utan jacka med garderobslappen kvar i jeansen...
Bett dem byta batteri på min klocka hos optikern...
Dragit dagens datum från en almanacka när jag skulle ta en nummerlapp...

Men jag har aldrig, aldrig som idag..gått till jobbet i svart klänning med tights till och upptäckt när jag kommit till jobbet att... det är ett 10 x 10 cm stort hål på tightsen...

Idag har jag kvinna på 45 varit herionchic på jobbet...kändes sådär moget då jag arrat ett möte på temat omvärldsbevakning med ca 50 deltagare...

Jag är alltså finns jag - eller hur fan var det.

1 kommentar:

Sabina sa...

Näääääääääää stackars=( inge kul alls hörrdödu...
Ha en riktig skön helg iaf.