måndag, juni 30, 2008

Nya vänner och party

Lördagen var verkligen urkul! Thåström/Kent med mina kompisar och nu har jag fått en till... Tricky joinade under konserten, urkul. Vi gjorde sedan Eken och Engelen och blev utslängda med diskvattnet.. som vanligt.
Tricky kan parta! Kul!

Att jag på söndagen drabbades av baksmällan från helvetet har jag förträngt.

Nu är det bara tre dgr kvar... sedan styr papsen, liten syster, SDB och jag kosan mot Gbg och Bruce Springsteen. Ska bli så himla kul.

Idag träffade jag dotter och hennes älskade Victor på stan. Some serious shopping och Tacomiddag. De är så himla kära, fantastiskt att se att de faktiskt inte kan hålla händerna från varandra. De MÅSTE ta på varandra hela tiden. Dotter är 18, samma ålder som jag var när jag och maken träffades.

Ett lugn har även lagt sig i familjen gällande sonens gymnasieplats. Vi andas ut, han kom in på sitt förstaval. Husbyggnad. Så nu ska vi få en snickare i familjen. Kommer att bli kanon!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å så härligt det låter! Hittade hit via Tricky ;)

Maja sa...

Hej Christina
Ledsen har inte sett kommentaren förrän nu. Kul att att se dig här. Är inne hos dig titt som tätt och läser med intresse. Kul. Å Tricky och jag hade fantastiskt kul den kvällen. :)