söndag, juni 15, 2008

fotboll och fest

Liten Syster och jag tittade på fotbollen igår. Liten Syster ringde MysMary som befann sig på 40-årsfest när matchen gick.

-Sådärja, nu ligger Maja och jag här och laddar inför fotbollen..Hur har du det?

- Jag har hittat en liten tv här på festen.. så jag kan titta litegrann. Förövrigt inga potentiella ragg på den här festen. Pensionärer och par... på en fyrtioårsfest. Det fanns en som var lite snygg som kunde vara något men han lät meddela att han hellre genomgick en rotfyllning än kollade på fotboll så då gick han ju också fetbort!!!

(Ska bli intressant att se hur det gick för MysMary...)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt.. det blev ju inge ragg på den där festen.. Försökte med några desperata sms i bilen på väg hem men torrisarna nappade inte där heller.. Vad är det med dagens killar egentligen..! Först klagar de på att de aldrig får sex men när de blir erbjudna så säger de nej.. kanske felet ligger hos den som frågar..? Men i och för sig säger de att de gärna ligger med vem som helst bara de får ligga.. Förstår inte riktigt ekvationen..!

Maja sa...

Ja Maria...det är inte lätt! Jag tror det är så att du frågar fel killar helt enkelt. Grattis på födelsedagen förresten. Kram kram

Anonym sa...

Ja jag måste fråga de torraste killarna i hela universum..

TrickyTricky sa...

Maja !
Nu är du den enda jag "känner" som också ska gå på KENT+Thåström på lördag.
Vore ju så himla kul att bara säga hej tycker jag, ta ett glas kanske.

Maja sa...

Maria så är det nog..Du ger inte upp eller hur!

Tricky jättegärna.. tror vi är ett gäng som ska träffas utanför och ta ett glas vin innan vi går in. Skulle vara jättekul! Jag mailar dig.