söndag, juni 15, 2008

Blir bra

Släntrat ur sängen och sitter med en god kopp kaffe. Jag har satt på mig träningskläderna och jag har inte bestämt mig för om jag ska gå till SATS och köra ett dyngpass eller om jag ska jogga in till Slussen..

I helgen har jag tagit det riktigt lugnt. Vilket innebär lite mer tid för reflektion och eftertanke. Pappa åkte tillbaka till Spanien igår morse. Han skulle åka på en sjudagarskryssning i medelhavet. Pappa har fått prostatacancer. Han meddelar att de inte tänker operera eller stråla utan han ska få äta ett piller varje dag och få hormoner. Han säger att det är bra. Jag googlar.... och bestämmer mig för att lyssna på pappa. Han är är glad och tillfreds och det har varit trevligt att ha honom hos mig ett par dar.

Jag har mycket på agendan framöver.. Bruce Springsteen och ingenstans att bo i gbg, Las Vegas 10 dgr och håll i er, pappa har bokat rum på Hooters.... han och jag ska bo i ett rum med kingzisebed och jacuzzi bredvid sängen... fattas bara speglar i taket. Flera konserter: Winnerbäck, Thåström/Kent och Magnus Uggla.. Blir en bra sommar.

Inga kommentarer: