torsdag, november 29, 2007

Ok, det är min födelsedag. Jag har fått sms, brev från älskade dotter i London, blommor och telefonsamtal. Två sms säger "snyggaste 44-åringen i Nacka" (obs från kvinnor!) jag tänker kanske skulle vara bättre med "smartaste". Well, you can´t have it all, can you?

Jag har faktiskt vunnit över Adam i MixMegapol ett par gånger på tal om smart (vunnit när jag sitter i bilen och inte ringer ing alltså) . Gillar nya låten som Uggla spelat in åt Adam.

Jag fyller 44, är snart på andra sidan mitt i livet och ändå njuter jag. Kinkigt att jag måste hålla på att färga håret så att jag täcker det gråa, annars tycker jag att livet är stenkul. Faktiskt.

2 kommentarer:

Sabina sa...

Men strot Grattis till dig då StorMaja=)
I efterskott då...

OBS: Jag har nog aldrig slagit Adam, men dock dom som brukar ringa in, särskilt dom som inte har några rätt alls=)

Mouhahahahahaahahahaha//S

Maja sa...

Jag känner mig jättestor nu!
Tack tack.