torsdag, november 29, 2007

Livet rullar på...

Måndags: Yoga för positivt tänkande på Hälsans Hus
Tisdag: Bokklubb, Berlinerpopplarna (skitbok) hummersoppa och en djävla massa vitt vin.
Onsdag: Uggla på Södra Teatern. Magiskt, fantastiskt att den mannen faktiskt varit i mitt liv sedan 1975. Bobo Viking I love. Å när "Jerry" var populär dejtade jag Jerry Lindgren som jobbade på AO-sport i Farsta. Jerry hade en blå amazon som vi hånglade vilt i. Jag var 15 år och kär i Jerry. Nu är jag 44 och Jerry är numera död. Så kan det gå.
Torsdag: Födelsedag. Möte med Miljö- och Jordbruksutskottet. Take away middag hade mannen med sig hem. Tillsammans med biljetter till Magnus Betner. Biljetterna är till på måndag den 3:e och maken meddelar att han nog inte kan hänga med. Nå´n annan som har lust? Hör av er. Magnus Betner är otroligt bra. Min typ av man.

Inga kommentarer: