fredag, november 30, 2007

Jag är världens bästa mamma!

Coppat rakt av från dotters blogg, så bra för mitt ego....

"Pratade med familjen igår!
Alltid lika skönt!

Mamma: Men klä dig varmt så att du inte blir förkyld
Jag: ??? (Förvånad)
Mamma: Näe men vad säger jag?? Där lät jag jättemammig
Jag. Ja.. Jag blev lite paff
Mamma: Jag hörde hur det lät. jag tar tillbaka det där glöm det! så där brukar jag ju aldrig säga!

Mamma är som hon alltid har varit! världens bästa mamma!

Vi ses om tre veckor!"

3 kommentarer:

Sabina sa...

Klart att du är.....Näst efter mig så dårå=)

Härligt att bli lite uppskattad av sina barn, jag väntar och väntar, snart kanske.

Trevlig första advent på dig Maja, kram/Sabina

Maja sa...

Tack. Trevlig advent själv!
Kram

Erik sa...

Har systeryster blogg?!
Give me now or i have to kill you.