söndag, juli 08, 2007

Vuxit på Wäxthuset

Varit på Brytamönsterkurs på Wäxthuset. Jag och sex andra. Från kl. 17 fredag till söndag kl 16.00 har vi haft djupa diskussioner, blivit hypnotiserade och fått reda på vad vi befunnit oss i tidigare liv.
Okej here it comes: Jag är ett ledarämne, socialt geni, omhändertagande och ser till att alla syns i gruppen. Tidigare liv: indian, bränd på bål, superfattigt liv i Frankrike. Alltid oerhört kvinnlig!

Ledaren Ivarsson säger -Du är fortfarande väldigt kvinnlig i detta liv men med kraftigt manliga drag. Jag ser att du haft en "shity" barndom och att du därför har blivit, hård, karg och driven! Jag ser att du tagit tunga droger. Maja, det är inte alltid till gagn att vara så hård. Du måste vara liten ibland och ligga med huvudet i knät på någon och släppa taget. Gör det och blir dit liv lite lättare!

Jag tänker hur gör man då? Liten, aldrig! Jag är stor, stark och klarar mig själv.

Kärlek till Ulla, Karin, Anne-Marie, Bibi, Joakim och Lina som var på samma kurs. Människor som jag aldrig i min normala tillvaro skulle ha träffat. Köping, Mjölby och Piteå hos er finns det guldkorn.

Ser fram emot nästa kurs - Att växa. (Shit vad stor jag ska bli!) Huka er. Här kommer hon!

Kram.

1 kommentar:

Sabina sa...

Jag hukar mig å funderar på om en sådan kurs kanske vore något för mig...

Tror jag var indian jag oxå förr...