onsdag, juli 04, 2007

The sign 10

Försov mig! Vaknade 09:47! Skulle vara hos SysterYster 09:45. Hoppade i jeansen, bh och linne. Ilade nerför trappan. Där satt elektrikern och drack kaffe med maken. (Jag var ingen snygg syn, stackars elektrikern!)
- Nu, vi måste sticka nu, säger jag.
Maken kör mig ssf (snabbt som fan) till SysterYster, som har ett superduperviktigastemötetdethäråretmöte. Väl där inser jag att jag glömt sätta på mig några trosor. Nej ingen felvänd string den här gången. Inga trosor alls. Å jag börjar verkligen tro att alzheimer light has gone heavy!

2 kommentarer:

Sabina sa...

Förlåt men..............
Mouhahahahahhhahaahahhahaahahahahaahahahaahahahahaahhahahaahahahahaahahahahahahahaha, jösses så kul, hahahahahhahahahhahaaha, förlåt men det här var nog det roligaste jag har läst på JÄTTE länge, inte så roligt för dig, men ojojoj....

Maja sa...

Jag är glad att jag kan roa min omgivning. Faktiskt kommit så långt att jag kan skratta åt alla mina misstag. Det kommer säkert flera. Kul att höra från dig igen.
Kram Maja