söndag, november 19, 2006

Trött söndag

Alltid lika roligt att gå ut med "galsen". God vegomat hemma hos superduperbästisen. Glögg 06 och rödvinet flödade. Vi gick på Karlsson, jag och superduperbästisen fortsatte till Golden Hits. Övriga gals var kvar på Karlsson. Hemma vid halvfyra efter att ha ätit två kokta.
Nu är klockan halvsju och jag har fortfarande morgonrocken på mig.

Maken lagar middag, fläskfilé med vitlök. Fick precis lite vitlöksbröd och ett gott glas rödvin av maken. Den bästa. Maken alltså.

Vi är två i familjen som är extra trötta. Jag och sonen. Sonen var på fest och drack två cider. Han har tagit det väldigt lugnt idag och druckit mycket saft!! Och jag vill bara slå honom hårt över hela kroppen! Han är så liten och så kaxig. Och jag ser så mycket av mig själv i honom när jag var 14 år! Jag var lika arg. Älskar honom så mycket! han förstår det bara inte.

Inga kommentarer: