lördag, april 19, 2008

Det här blir en bra dag

Fantastisk morgon. Ugglas nya singel på repeat 24 timmar samma sak. Gillar. Har biljetter till skansen i sommar när han ska spela där. Yipee. Biljetter även till Springsteen. Blir en bra sommar.

Sonen har tre kompisar som sover över. En kille och två tjejer. Eller kvinnor som sonen kallar dom...Han börjar bli stor. Hans "kvinna" är en riktig skönhet (hennes mamma är polis vilket ju inte gör saken sämre...)

Det blev också en bra avslutning på fredagen. Liten syster hämtade på jobbet och vi åt sushi till middag. Tog sedan ett glas vin på J. Sonen hämtade mig på sin moppe. Det är lite kärlek...

2 kommentarer:

Sabina sa...

"Sonen hämtade mig på moppe", men guuuu så gulligt=)
Det är kärlek tycker jag.
Låter som om du har haft en bra helg.

Kram//S

Maja sa...

Jag har turen att ha snälla barn. Sonen hade tagit med sig mössa och vantar till mig också.
Haft en toppenhelg i solen. Svårt att misslyckas då...