lördag, juni 02, 2007

Far är på spåret

Far går från klarhet till klarhet.
Han har annonserat efter, och hittat en, spanskalärarinna. Nu tar han lektioner 3 ggr i veckan.
Han har skrivit in sig på Universitetet i Granada och ska ta en intensivkurs i spanska. Detta innan han flyttar till Mallorca. Tänk vilket driv han har. Detta låg tyvärr i träda de ca 50 åren han drack! Tur att han hinner ta igen lite nu. Jag är så pleased med hela situationen. Yo Go dad!!

Själv sitter jag med ett glas Rosé.... Vi ska till Helens 40-årsfest. Niki button down korta blå! Vita lackpumps med silverklack från Zarah. Ja, jag tror att jag är 19 år. Så låt mig göra det då...
Maken, Superdupebästisen, SysterYster, MysMaria och jag kommer att ha riktigt roligt. Det har vi alltid.

Och imorgon, Restaurangernas dag med Superduperbästisen. Hon är ju i branschen och har fått nåt vipkort. Visste inte att det förekom där... Blir också kul. Hoppas jag orkar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart att du orkar, du är ju 19 år juh:)

Kul för din far, bra med driv i honom, han verkar ju verkligen vilja detta så då är det ju toppen att du stötar honom i det här.

Hoppas att ni hade et super både i fredags och lördags.

Sabina

Anonym sa...

Idag känner jag mig som 119! Men urroligt har vi haft.
Maja