lördag, maj 12, 2007

Det blev bra

Vi hade roligt, maken och jag. Det började med champagne kl. 15. Bra start på helgen. Efter champagnen shoppade vi en stund. Sedan upp i "skybaren" bland alla brats. Lite vin för att sedan gå till Sturebadet för massage och bad. Vi fortsatte med middag på Sturehof och efter det promenerade vi upp till GH för att titta på karaoken. Kul.
Anglais är att rekommendera (faktiskt ett riktigt partyställe ju längre kvällen led).
Idag har det tagits lite lugnt. Tog en långpromenad och nu ser vi Sverige få duktigt med pisk av Kanada. Synd. Skulle vara roligt att se Finland - Tre kronor i final.

You´re not just a pretty face - you´re not even that! sa en kollega. Och jag fick dagens storskratt.
Förövrigt samma kollega som istället för vattenreningspiller la sina dagenefterpiller i det förorenade vattnet i Zimbabwe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Men herregud, 25 år, det är ju skita länge, hur har ni stått ut med varandra???
Är inne på vårt 10 år, tycker att det är långt men 25 år, jösses.
Det låter ju som en super soft å skön helg, trevligt att verkligen ta sig tid för varandra.
Hockeyn är jag förövrigt apless på, det är det ända man pratar om här hemma, stor, djup suck...
Nå ja vad är en bal på slottet, hoppas allt är bra med dig.
Kram//Sabina

Anonym sa...

Visst är det fantastiskt. Jag undrar också hur vi klarat så många år. Mycket egen tid har nog varit vårt recept. Helgen var super. Lite trött på lördagen dock.

Hoppas du hade det bra på din båttur! Å att det går bra på VV.
Kram Maja

Anonym sa...

Inte har det hänt mkt sen sist; det är en massa jobb, Jesus, ångest och snoppar - men jag saknade er :o)

Sabina sa...

MAAAAAAJJJJJJAAAAAAA kom tillbaka och underhåll oss med dina roliga inlägg, snääääääääääälllaaaa...

Maja sa...

Tog bara en lite paus. Nu är jag tillbaka. Kramar