måndag, november 23, 2009

Lite mer kärlek...

Tittar på Ullared och mitt hjärta svämmar över för den krullhåriga lagerarbetaren. Mitt hjärta svämmar också över p.g.a. att mina barn bonushänger här hos mig då maken blev bjuden till New York. Nu messas det vilt om Converse-storlekar och färger. Svarta, strl 37 fick maken av mig. Väntar med spänning.

Annars är nästa helg oplanerad.... PANIK! Jag fyller år men syster och pappa befinner sig på varmare breddgrader. Mamma också tror jag. Kanske middag med make och barn på söndag. Ja ja det brukar lösa sig.

Helgen efter det är det pokerkväll på fredagen (jag var grym på poker i högstadiet...då det liksom fanns mycket tid till det då lektionerna inte var något dragplåster), lördagen är IDOL-kväll då gudsonen fyller 11 år. Tanken är att man ska repa in en låt och klä ut sig och ta med musiken på usb och sedan leverera på partyt. Tips tas tacksamt emot. Lena Philipssons "ont det gör ont" eller någon Cher-låt är det jag tänker på nu. Om Babben har något bra på reportoaren skulle jag kunna ta det då jag känner mig lika volomyös, volymyös..äh stor som henne.

5 kommentarer:

Liten syster sa...

Lagerarbetaren är rik som ett troll och helt underbart annorlunda!

Maja sa...

Ja han är ett original.

Raggoparden sa...

ordna en bild på idol-kvällen? ;)

Maja sa...

Okej...Raggoparden. Jag ska se vad det blir. Är inte så peppad på det här tyvärr, men det kanske kommer smygande.

Marléne sa...

Ta honom....!