söndag, oktober 11, 2009

Höstdeppet is in da house...

Söndag, ätit frukost, plockat, vattnat mina nio orkideér. Jiihaaaa sex st är på gång att blomma. Ja ni hör, här händer inte mycket.

Jag tränar (fem pass den här veckan) jobbar (stor arr på Hasselbacken i veckan som var) Utlysning av pris, generaldirektörer som ska komma på frukostmöten. Mycket är det, men hemmavid är det lugnt. Inte varit ute mycket alls.

Jag kan inte bestämma mig om jag tycker om det. Nej jag tycker inte om det. Nästa vecka är barnfri, onsdag och lördag är inbokade. Jag tycker inte om hösten helt enkelt. Så är det. Jag tycker inte om vintern heller så jag har många månader som jag inte är nöjd med...

Ja det är blev ju ett riktigt neggoinlägg. Jag ska dra på mig träningskläderna, ha Winnerbäck högt i öronen, böja ner huvet och powerwalka en timme eller två. Jag brukar bli gladare då.

3 kommentarer:

Sabina sa...

Du e duktig du som tränar så mycket. Hösten å vintern är inte min tid heller, don´t like at all.

Men man får väl försöka hitta det som är mysigt i det hela, även om det inte är mycket.
Ex tända ljus, filtar i soffan osv.

Kram till dig

Maria sa...

Hösten & vintern är mysig.. man får vara inne och mysa utan att ngn undrar om man inte är dum i hela huvudet.. för att man är inne när solen lyser utanför fönstret! Man slipper svettas, man andas frisk luft! Tycker om sommaren oxå för alla årstider har sin tjusning!
Kram kram

Maja sa...

Jag ska försöka se det mysiga i det hela. Tända ljus och cocoona.