lördag, maj 23, 2009

Idrotten förbrödrar eller....

Sonen möter Rågsved i en tät fotbollsmatch. Rågsved är nära mina gamla hoods. Numera bor vi i en annan del av stan.

Efter matchen:

Sonen: Mamma, hur är det med dig?
Jag: Va?! Det är bara bra. Varför?
Sonen: Halva djävla motståndarlaget ville knulla dig!
Jag: Va??
Sonen: Ja vafan dom sa, jag ska knulla din mamma, hela djävla tiden. Jag sa till en av killarna. Varsågod och pekade. Hon står där! Då sa han vilken djävla snygg morsa du har....

Min son har har en väldigt sjuk humor och humor tyder på intelligens. :)

Sonen berättade senare att han har kommit på en ny motreplik: Gör det gärna din djävla nekrofil. Hon är död!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha Ha! Kul humor sonen har!
Men Rågsved är det inte långt från Farsta?

Maja sa...

Nää det är ju nästan nästgårds...